Cuma, Kasım 11, 2005

Yeni Fıkralar





Erkek ve gazete


Kadın kahvaltı sofrasında gazete okuyan kocasına bakıp söylenmiş;

' - Keşke bir gazete olsaymışım. Böylece bütün gün sıkı sıkı tuttuğun ve ilgilendiğin tek şey ben olurdum.'

Adam kafasını bile kaldırmadan cevap vermiş;

'- Evet keşke sen bir gazete olsaydın; böylece yarın senin yerine yeni bir tane alabilirdim...'


Aynalı

Koca köy ve şıhhh hayatında hiç ayna görmemiştir. Ali ilk rastladığında, aynayı alıp bakmaya başlar, ardından aynada gördüğü suratı ölen kardeşi zannedip ağlar:

-"Vay benim zavallı gardaşım, vay benim zavallı gardaşım"

Aynayı koynuna alıp yatar. Hanımı eşinin ayna koynunda yattığını görünce şüphelenir. Uyandırmadan adamı, aynayı alıp bakar.Öfkeden kudurmuştur.

-"Vay" der heyacanla "Herifim beni bir karıyla aldatir."

Aynayı alıp, köyün şıhına gider. Aynayı göstererek

-"Şıh Efendi" der."Benim herif beni bu karıyla aldatir."

Aynayı alır şıh...Yüzüne tutar. "Bacım" der.

-"Bu bir karıdan ziyade gavata benzir."

Duvar Saati

Yorucu bir günün ardından adam evine dönmüş; karısı kapıda karşılayıp boynuna sarılmış ve anlatmaya başlamış :

"Kocacığım bugün ne oldu biliyor musun?"
"N'oldu hayatım?"
"Salondaki duvar saati var ya, az daha annemin kafasına düşüyordu."

Adamın suratı asılmış:

-"Korkma bir tanem, o saat zaten hep geç kalıyor."


Masal

Bir zamanlar bir adam bir kıza evlenme teklif etmiş.

Kız "Hayır" demiş.

Adam da, kadın da sonsuza dek mutluluk içinde yaşamışlar...

Hiç yorum yok: