Cumartesi, Eylül 30, 2006

Hayvan Atasözleri


- çömelen insanı ısırmayan bizden değildir / köpek


- beni bacağımdan asanın bacağına s*çayım / koyun


- suyu içsen de sokarım içmesen de sokarım / yılan


- altımda buzağı arayan kerizin enayinin önde gidenidir / öküz


- bedevi, çölde gezenin karagün dostudur / kutupayısı


- atladığın yere dikkat et / sazan


- uzanamadığım ciğer mundardır / kedi


- kaz gelecek yerden hayır gelmez / tavuk


- havlayan köpek iplenmez, direk ısıracaksın / itoğluit


- köprüde dayı diyene inanma / ayı


- ürü ürü nereye kadar, durmuyor kervan / it


- yem veren insanın gözünü oy / karga


- devletin malı deniz, yemeyen biziz / domuz


- geçen altın semer taktım sonra baktım yine ben / eşek


- bende şans olsa çölde kutupayısı doğardım / abaza boz ayı


- unutma, unutulanlar unutanları asla unutmazlar / balık


- ölümüm arpadan olsun / at


- kurt kocayınca affetmem ulen / köpek


- o tatlı dilinle beni kandıramazsın ben bildiğin yılanlardan değilim / anakonda


- çok su kaçırdınız...tepecem şimdi / dişi eşek


- hanım, ben sudan gelinceye kadar şu bizim sıpayı dövüver / eşek


- söğüt dalına yuva yaparsan yavrunu sinek kapar / manda


- hoşaf da neymiş mis gibi karpuz kabuğu varken burda / gurme eşek


- sakla yosunu....unuttum lan atasözünü... atasözü ne lan ? / balık


- bir insan sana "eşek" derse umursama, ama 5 kişi sana "eşek" derse git
kendine bir semer al / paranoyak at


- pantolunu gösteren ütü, sarıkız'ı gösteren sütüdür / tosun


- hayvanların agzından atasozleri / papağan

- hayvanların agzından atasozleri / papağan

- hayvanların agzından atasozleri / papağan

Hiç yorum yok: