Cuma, Eylül 29, 2006

Erdener Abi



-erdener abi renkli televizyon aldım
-ne renk?

-erdener abi, chat'den bi hatun buldum, bana canım dedi
-içine girerim senin

-bir kere bizim kulübe caz dinlemeye gelmedin erdener! aşkolsun yani!
-yavrum yormayın, üzmeyin beni

-ahh, ölüyom erdener, yakınlarda yok mu hastane???
-yok.

-şoeır. lefcdıvod
-allaha yakın bana uzak ol kardeşim...

-abi ya saçım sakalım birbirine girmiş. acaba artık traş olsam mı?
-kes traşı!!!

-abi lombelico del mondo abi...
-neden olmasın!

-erdener abi ender bi insansınız kanaatimce.
-gözünün akını göremeyeceğim kadar uzaklaş.

-erdener abi ne yaptın o saçını öyle, kuşa benzemiş?
-bak ağır konuşurum altından kalkamazsın..

-erdener bey , buldum , işte evrenin sırrı
-iyi , akşama yengen patates yapacak , al şu 5 milyonu , git 2 kg patates al

-erdener abi , eşşek gibi çalışıyorum , össden 200 üzerinden 500 aldım
-takıl sen

-erdener bey , çok gizli bir görev için buradayım ...
-susssssssssssssss.........

-erdener bizim hatun diyor ki , ayşe hanım size çok uygun
-çekilin önümden

-erdener bey , imaj yapmışsınız
-kafanda picasso tablosu kırılsın senin

-ben sizi tanıyorum erdeniz bey! leman'da hep şeyleriniz çıkıyo..
-ömür boyu görmemeyi arzularım seni..

-sıcaktan kıçım başım her tarafım isilik oldu erdener
-kafanı keserle yararım senin..

-erdener abi sana e-mail attım abi, aldın mı?
-alan bir kişi değilim..

-yani erdener amca bi bardak su istiyorum vermiyo, kocalık vazifelerini yerine getirmiyo,evliliğimden çok mutsuzum amca..
-seke seke kaçmak isterim..

-erdener abi,doğudan batıya tam yetmiş tane ülke gezdim abi, dağ bayır dolaştım abi..
-bir ara eve uğra da madalyanı takayım..

-erdener'cim uzun müddettir görüşemiyoruz neredesin neler yapıyorsun yahu..
-bizzat kaçıyorum senden..


-ah erdener'cim bizim çocuk da tutturdu lunaparka gidelim diye
- gidiniz

Hiç yorum yok: