Pazar, Temmuz 09, 2006

Erkekler Ne Zaman Bırakılmalı?


*Hava da oldukça soğuk evime gidelim mi?
(vur tekmeyi öyle kaç)


*Film oldukça sıkıcı, yerimi de beğenmedim kolumu şöyle atayım, arkalara doğru gitsek mi?
(filmi bitir, olduğun yerden kımıldama, film bitince tanımıyormuş gibi çek git)


*Evlenmek mi neden biz böyle de mutlu değil miyiz?
(tek kelime bile etme, ayrıl)


*Saçmalama, o eski bir arkadaş üstelik elini falan da tutmuyordum.
(ayrıl)


*Benden izin almadan nasıl bakkala gidersin?
(bakkala git, telefon aç işte böyle giderim de ve telefonu suratına kapat)


*İlk buluşmada daha önce hayatımda çok kadın oldu ama sen farklısın gibi sözde hava atma ve etkileme amaçlı cümleler kuruyorsa...
(eminim bendeki sayı daha fazladır de, gıcık olsun öyle ayrıl)


*Sizin orası çok uzak yaa kim gelecek, sen bu tarafa gelsen olmaz mı?
(geliyorum de ve asla gitme)


*Erkek:Arkadaşlarla sinemaya gideceğiz
Kız:aaa ne güzel bende sizle gelebilir miyim canım?
Erkek: Ne münasebet otur oturduğun yerde
(daha ne bekliyosun, ayrıl)


*Aloo, nerdesin iki saattir çalıyo telefon. Haa serap mı yanında ver bakiim
doorumu söylüyosun
(güvensizlik mi? aslaaa hemen ayrıl)


*Ben hiç evlenmeyi düşünmedim, düşünmüyorum
(onu kaderiyle başbaşa bırak)


*Bugün beni eski kiz arkadaşım aradı benimle buluşmak istedi.
(Güle güleeee)


*Ben anneme çok düşkünüm, evleneceğim kız annemle çok iyi anlaşmalı.
(annesiyle mutluluklar dile ve koşar adımlarla kaç)


*Hayatım ya hangi devirde yaşıyoruz hala böyle şeyleri mı düşünüyorsun rahat ol.
(saaapppıııkkk diye bir çığlık at tokatı yapıştır süratına,başını belaya sok
ve kaç)


*Ya aşkım arkadaşların neden geldi ben seninle yalnız kalmak istiyordum.
(arkadaşlar kalkın bu herif sizi istemiyor diye bağır ve öyle git )


*Ben erkek adamım öyle kafana göre istediğin heryere gidemez ve benim beğenmediğim insanlarla gezemezsin.
(elinde ne varsa kafasında parçala öle bırak)


*Tam burda geçen ay eski kız arkadaşımla dolaşıyordum olaya bak ya şimdi de seninle.
(ciddimisin? bende geçen hafta benim eskisiyle tam burda öpüşüyordum de,sinir olsun öyle bırak)


*Ben erkeğim yaparım.
( ya bunu baştan söyleseydin ya hay Allah benim yaptıklarımı ne yapcaz şimdi
de ve taksi durdur)


*Eğer sana en ufak bir yalan söylemişse.
(öldür!!! parçala!!!! yak!!!! külü bile kalmasın yeryüzünde )


*He bide eğer nasıl olsa evlenmicez mi derse...
(ahada yalancının Allah'ı odur işte!Kızım hıç durma fırla git)

Hiç yorum yok: