Cuma, Ocak 27, 2006

Biz o kadar fakirdik ki;




- Biz o kadar fakirdik ki; mahallemizde gökkuşağı bile siyah beyaz çıkardı.

- Biz o kadar fakirdik ki; masraf olmasın diye ben yedi yaşına kadar doğmadım. Abimi de gazete verdi.

- Biz o kadar fakirdik ki; bir kedimiz bile yoktu.

- Biz o kadar fuckerdık ki ...
- Tamam sus sus

- Biz o kadar fakirdik ki Aliciğim, misafirliğe giderken, bineceğimiz dolmuşu arkasından koşmak sureti ile takip ederdik. Siz?
- Biz o kadar fakirdik ki; eve gelen misafirleri yerdik.

- Biz o kadar fakirdik ki; peynirimiz yoktu, her sabah kahvaltı için tenekenin içine girer, peynir taklidi yapardık

- Biz o kadar fakirdik ki; biber çekirdeklerine çorba yapardık.

- Biz o kadar fakirdik ki; abimin eskilerini kendi giyerdi, ben çıplak dolaşırdım.

- Biz o kadar fakirdik ki; ne sen sooooor ne ben anlatayım, cümlemiz yoktu kuracak o kadar yani.

- Biz o kadar fakirdik ki; tuvalet kağıdını kurutup kurutup kullanırdık.

- Biz o kadar fakirdik ki; kokain yerine tebeşir tozu kullanırdık.

- Biz o kadar fakirdik ki; okul karnesini karneyle aldığımı bilirim.

- Biz o kadar fakirdik ki; kasabı, manavı geçtik köpeğe kemik borcumuz vardı.

- Biz o kadar fakirdik ki; dilencilerin paralarını çalar, kantır oynamaya giderdik.

- Biz o kadar fakirdik ki; Hint fakirleri dayanamayıp misyonlarını bize devrettiler.

- Biz o kadar fakirdik ki; okula jaguarla gidip geldim senelerce. Yok yani bildiğin jaguar. Oğlum deh diyordum gidiyordu. Kırmızı ışıklarda durdurmak sorun oluyordu, çok zorluk çektik.

- Biz o kadar farkirdik ki; eskimesin diye aynaya bakmazdık.

- Biz o kadar fakirdik ki; Fakir Baykurt bizim idolümüzdü.Onu popstar zannederdik.Duvara posterini asardık.Duvar desteksizdi çiviyi çakınca yıkılmıştı zaten.

- Biz o kadar fakirdik ki; oturduğumuz evi sattık.
- O da bir şey mi, biz o kadar fakirdik ki; oturduğumuz götü yedik

- Biz o kadar fakirdik ki; babam sosis taklidi yapardı...

- Biz o kadar fakirdik ki; siyah beyaz televizyonumuz bile yoktu. Bizim televizyon sadece siyahtı. Bizim kadar fakir olan komşumuzun beyaz televizyonuyla yan yana koyar öyle seyrederdik kara şimşeği falan. Ya ya...

-Biz o kadar fakirdik ki; küçük kardeşimi acıkınca yemiştik.Abim de akşam eve gelip, hani bana hani bana demişti.rahmetli...

- Biz o kadar ki; meteliğe atacak kurşunumuz yoktu; taş atardık.

- Biz o kadar fakirdik ki; babam çürük don lastigiyle bungee-jumping yaparken ölmüştü.

- Biz o kadar fakirdik ki; sabah kahvaltılarında babamdan tokat yerdik. Başka şey yoktu. Bir tokadı dört kişi paylaştığımız gün oldu.

- Biz o kadar fakirdik ki; sinekler bize değil, biz sineklere konuyorduk.

- Biz o kadar fakirdik ki; kelimelerimizi tartarak konuşurduk, günlük kotayı aşınca babamız falakaya yatırırdı.

- Ey ruh, geldiysen bir tabak daha pilav koy !

Kaynak: (Ekşi)


Hiç yorum yok: