Salı, Aralık 13, 2005

Pazarlamacı


Kadın: (İşten eve gelmiştir yorgundur).Yorgunum çok yorgunum tek bir ses bile duymak istemiyorum.
Pazarlamacı: (Zili çalar).
Kadın:Kim bu yaa şimdi geldim.
Pazarlamacı:Merhaba hanımefendi ablacığım kapıyı açmak la ne kadar iyi ettiğinizi birazdan anlayacaksınız.İçeri girmez miyim e gireyim bari
Kadın:Ne oluyor be sen kimsin ne istiyorsun.
Pazarlamacı:Ablacığım ben bir şey istemiyorum.Siz istiyorsunuz ama sayemde istediğniz ansiklopedilere kavuşacaksınız.Körün istediği bir göz Allah verdi mavi lens
Kadın:Allah Allah sen kimsin evladım
Pazarlamacı:Haklısın ablacığım kendimi tanıtmayı unuttum.Benim adım Cengiz ama arkadaşlar kendi aralarında bana Nuri demezler.
Kadın:Adın Cengiz ise arkadaşların sana niye Nuri desinler
Pazarlamacı: İyi ya abla bizde demezler diyoruz.sen niye bağırıyorsunuz.Sizin adınız neydi durun ben tahmin edeceğim Şahabettin
Kadın:Saçmalama
Pazarlamacı:Zilin üstünde Şahabettin yazıyor.
Kadın:O babamın adı
Pazarlamacı:Zil babanım mı seni görmeye gelenler bu zili kullanmıyor mu sizin ailede herkesin ayrı bir zili mi var yav ne müsrifçi bir aileymiş memleket nere zile mi?
Kadın:Allah Allah sen ne istiyorsun kardeşim.
Pazarlamacı:Ablacığım be Neşınıl Haşırt ansiklopedi satarım peşin fiyatına bir taksit o da senin güzel hatırına
Kadın:Banane
Pazarlamacı:Banane olur mu ablacığım sen alacaksın
Kadın:Bak çocuğum
Pazarlamacı:Hııı
Kadın:Çok yorgunum
Pazarlamacı:Valla mı
Kadın:Aşırıda sinirliyim
Pazarlamacı:Bırak şimdi
Kadın:Ansiklopedi felan da istemiyorum evimi terk etmeni istiyorum.
Pazarlamacı:Tamam abla tamam kimseye zorla bir şey satacak değiliz.Sen kaç taksit yapacağız onu söyle.
Kadın:Aa ama sen beni çıldırtmaya mı geldin ansiklopedi felan istemiyorum evimi terk etmeni istiyorum.
Pazarlamacı:Tamam abla tamam almak istemediğini mi ima ediyorsunuz.
Kadın: (Bağırarak)Ne iması kardeşim açık açık söylüyorum ansiklopedi felan istemiyorum.
Pazarlamacı:Bir dakika bir dakika siz benim kim olduğumu tanıyor musunuz ben Mehmet
Çubukluoğlu’nun kardeşiyim kardeşi bee
Kadın:Mehmet Çubukluoğlu da kim?
Pazarlamacı:Benim abim olur siz tanımazsınız sen kaç taksit yapacağız onu söyle
Kadın: (Ağlayarak) Allah kar etsin yaa sen beni çıldırtmaya mı geldin Niye beni sinir ediyorsun
Pazarlamacı: (Selpak verir)Al şunu al
Kadın:Bu ne bee
Pazarlamacı:Biraz sümüklü ama sen idare et ablacığım gençsin güzelsin başkasını bulursun
Kadın:Ne diyorsun bee
Pazarlamacı:Ablacığım seni terk ettiyse kendi kaybeder sen kaç taksit yapacağız onu söyle
Kadın:Yalvarıyorum sana düş yakamdan düş evimden düş 8. kattan düş bak karakol 2 sokak ötede seni son kez uyarıyorum.
Pazarlamacı:Abla bak kalbimi kırıyorsun farkında değilsin benim hayatım keder dolu bilmiyordun değil mi ben doğmadan annem ölmüş beni teyzem doğurmuş babam daha iki gün önce sünnet oldu masraflarını ben karşılıyorum.(Sarılarak) Ekmek parası cüzdan yarası abla
Kadın:Ne oluyor bee bunu sen istedin(Telefonu eline alır karakolu arar)
Alo 155 mi 2 sokak üstünüzde gül apartmanı daire 8 hemen gelin haneye tecavüz var.Şimdi görürsün sen
Pazarlamacı:Ablacığım ne gereği vardı boşuna kontörlerin gitti Sen şimdi ansiklopedi almayacağını mı ima ediyorsun.
Kadın:Yeter artık be ne iması sabahtan beri açık açık söylüyorum
Pazarlamacı:Hı hıh böyle de canımı ye kimseye zorla bir şey satacak değiliz.Benim için hayatta 8 prensip var.
Kadın:Neymiş onlar.
Pazarlamacı:Pamuk prenses ve 7 cüceler.
Kadın: (Yakasına sarılarak) Ben şimdi senin
(Kapı çalar ve polis içeri girer)
Kadın:Hoş geldiniz memur bey .Ben bu adam dan şikayetçiyim.Hemen tutuklayın onu
Polis:Tamam
Kadın:Hatta camdan aşağı atalım kaza süsü veririz.
Polis:Sus lan geç kenara tamam abla o kolay sen şu elimde gördüğün tencere setinin ne kadar ucuz olduğunu biliyor musun
(KADIN BAYILIR)

Hiç yorum yok: