Perşembe, Aralık 01, 2005

Komik Telesekreter Mesajları



"Merhaba.. karım ve ben şu an size cevap veremiyoruz.. Ama numaranızı bırakırsanız işimiz biter bitmez sizi ararız.."

"Merhaba!! Biz Jim ve Sonya'yiz.. Şu anda telefonu açamıyoruz çünkü yapmayı çok sevdiğimiz bişeyle meşguluz... Sonya'nın tarzı yukarı aşağı, benim tarzım soldan sağa ve yavaş yavaş... Neyse siz mesajınızı bırakın, biz dişimizi fırçalamayı bitirince sizi ararız.."

"Merhaba..Ben John.. Telefon şirketinden arıyorsan, faturanızı ödedim merak etme... Anne Baba eğer sizseniz, bana acilen para gönderin.. Yatırım danışmanım eğer arayan sensen, bana yeteri kadar para göndermemişsin.. Erkek arkadaşlarımdan biriysen, bana borcun var ve hala paramı vermedin..Kız arkadaşlarımdan biriysen,
hiç endişelenme bende para bol"

"Merhaba.. şimdi de sen bişey söyle.."

"Merhaba.. ben şu anda evde diilim ama telesekreterim evde, benim yerime onunla konusun..şimdi size biiip diycek"

"Merhaba,ben David'in telesekreteriyim siz kimsiniz??"

"Merhaba.. Mesaj bırakırsanız sizi ararım.. "Seksi" bir mesaj bırakırsanız, sizi HEMEN ararım"

"Merhaba!!! John'un telesekreteri bozuldu.. Ben buzdolabıyım..."

"Merhaba.. bu konuşan bir makinedir.. Ben mesajları anlayabilirim..

Sahiplerim çok temiz insanlardır.Evimiz çok zevkli döşenmiştir..Bir sürü yardım kurumuna bağışta bulunmuşlardır.. Hey hala ordaysanız mesaj bırakın, onlar sizi geri arıycak kadar naziktirler"

"Bu bir telesekreter değildir.. Bu bir telepatik düşünce okuma makinesidir. Bip sesinden sonra adınızı, neden aradığınızı ve numaranızı düşünün, ben de sizi aramayı düşünücem"

"Merhaba.. Büyük ihtimalle evdeyim ama hoşlanmadığım birinin aramasından korkuyorum.. Mesajınızı bırakın, size geri dönmezsem demek ki o korktuğum sizsiniz"

"Merhaba.. ben George!! Şu anda size cevap veremiyorum.. Mesajınızı bırakın, ben size geri dönene kadar telefonun başından ayrılmayın"

"Lütfen sinyalden sonra mesajınızı bırakın.. Yine de sessiz kalma hakkınız var.. Çünkü söylediğiniz herşey kaydedilecek ve aleyhinize delil olarak kullanılacaktir...""



Hiç yorum yok: