Pazar, Kasım 27, 2005

Ünlülerin günlüklerinden küçük bölümler




Sevgili günlük,
Herkes, herşey altüst oldu, güvenebildiğim dostlarımdan sadece brütüs kaldı.

-Sezar -

************************

Sevgili günlük,

Bizim imparator iyice sapıttı. "Ülkenin etrafına duvar örün!" diye tutturdu. yok ebe... ! Bu adam ya ülke sınırlarını bilmiyor ya da bizimle kafa geçiyor!

-MÖ 200, Çinli bir mimar-


************************


Sevgili günlük,

İçimden bir ses aya gidilecek, Roma bölünecek falan diyor.
Hatta ikiz kuleler yıkılacak diyor, ama ben ikiz kulelerin ne olduğunu bile bilmiyorum. Hayırlısı olsun...

-1550, Nostradamus-


************************

Sevgili günlük,

Senden başka derdimi anlatabileceğim kimse yok! Alt tarafı bir
elma yaa! Bir elma kadar değerim yokmuş.

-Adem-


************************


Sevgili günlük,
Kraliçenin sponsorluğunda aylarca okyanuslarda dolandım, bula bula
Hindistan'ı buldum. Şansımı ... im! Ben şimdi kraliçeye ne diycem? Ta.ak geçmez mı benimle, "Kristof Efendi Hindistanı mı buldun, tebrik ederim!" diye.

-1492, Kristof Kolomb-


************************

Sevgili günlük,
Bir yemin ettim ki dönemem.


-Hipokrat-


************************


Sevgili günlük,

Aramızda kalsın ama, bizim stajer monica var ya, taş gibi
şerefsizim! Şeytan diyor, at sunu oval ofise, kim nereden duyacak ki!

-2000, Bill Clinton-


************************


Sevgili takvim,
Yarın beni başbakan yaptılar. ben de Ankara'ya liman yaparak
millete olan borcumu ödeteceğim. Ama çok yoruluyorum. hatta yorgunluktan sürekli haşülüsas, haşülünas, haşülas, haşünılaş, hass...

-2001, Çiller-

************************


Sevgili günlük,

Bu Rus hatun var ya, beni yiyip bitirdi. ulan bir gece takılsam şu
hatunla duyan olur mu acep?

-1711, Baltacı-

************************

Sevgili günlük,
Bugün hava bulutlu. Yağmur çiseliceyek galiba. Romatizmalarım azdı.
Uzun sürmese bari.

-Nuh-

************************

Sevgili günlük,

Yaptığım o kadar fetihten sonra tarih beni yüzyıllar boyunca kimse unutmayacak ama öyle bir laf bulmalayım ki, her söylenildiğinde beni hatırlasın insanlar.
(-Ko. ko komutanım ih ih ihtiyacımız va.. var

- Neye ihtiyacamız var

-Para para para

-Buldum sonunda)


-Napolyon-

************************

Hiç yorum yok: