Pazar, Kasım 27, 2005

Annelerimizden neler öğrendik?




İyi Yapılmış Bir İşi Takdir Etmeyi:

(Kardeşimle Kavga ediyorum)
"Bana bakın, gidin birbirinizi dışarda gebertın, evi daha yeni temizledim...!!!"

Duaların Gücünü:
"Yat kalk dua et ki baban video'yu bozduğunu farketmedi..."

Zamana Karşı Yarışmayı:
"O maketlerini 5 dk. İçinde topla yoksa bir tekme attığım gibi hepsini karşı bahçeden toplarsın.."

Mantıklı Düşünmeyi:
"Ben öyle diyorsam öyledir...!!!"

İleri Görüşlü Olmayı:
"Çıkmadan önce temiz bir çamaşır giy.. Yolda Allah korusun başına birşey gelir kirli çamaşırla etrafa rezil olursun."

Hayatın Trajikomik Yanlarını:
"Sen daha orda gülmeye devam et, birazdan ben seni tam güldürücem

Hayatın Çelişkilerle Dolu Olduğunu:
"Kapa çeneni ve yemeğini ye...!!"

Dayanıklı Olmayı:
" O yemek (pırasa) bitene kadar sofradan kalkmak YOK..!!!"

Hava Raporu Tahmini Yapmayı:
"Şu dağınıklığa bak... Yabancı biri görse odanın ortasından kasırga geçmiş sanır..."

Abartmayı:
"Sana 500 bin defa söyledim kirli ayakkabılarınla içeri girme diye!!

Genetik Bilgileri:
"Babana çekeceğine biraz bana çekseydin n'olurdu..."

Olağanüstü Durumlara Karşı Hazırlıklı Olmayı:
"Dinleme bakalım anne sözü dinlemee...!!! 'Kafana uçak düşecek kenara çekil" diye bağırsam onu bile dinlemezsin di mi......!!!!"

Kıskanmayı:
" Dünyada senin annen baban gibi mükemmel bi aileye sahip olmayan, kaç milyon çocuk var biliyor musun..."

Sabırlı Olmayı:
"Baban eve gelsin, sen görürsün''

Hakkımızı Alacağımızı:
"Eve vardığımızda ben bilirim sana yapacağımi"

Diyolog Kurmayı:
"Sana bir şey sorduğumda cevap ver...!!"
"Ne söyleyeyim anne?"
"Sus!! Bana cevap verme!!!"

Tıp Bilgilerini:
"Gözlerini şaşı yaparken bir gün öyle kalıvereceksin"

Olgun Olmayı:
"Bu tabağın hepsini bitirmezsen asla büyüyemezsin."

Genetik Bilgileri:
"Şuraya bak aynı babasına çekti."

Bilgeliği :
"Benim yaşıma gel de anlarsın o zaman."

Ve



....Adaleti:
"Bir gün senin de çocukların olacak.. İnşallah onlar da sana senin şimdi bana yaptıklarını yaparlar..."

Hiç yorum yok: