Cumartesi, Kasım 26, 2005

Feci Selami




Selami Şahin, büyük bir sanatçı olmasının yanı sıra, esprili kişiliğiyle de gönüllerimizde taht kurmuştur. İşte karşınızda Selami Şahin'in esprilerinden bazıları:


***

Sanatçı halkın malıdır, ben malım bakın bana.

***
Oya Aydoğan için;
-Oya üç kardeşmiş biliyor musunuz; oya, buya, suya.

***
-Sizin bestelerinize ve esprilerinize hayranım
-Sen yoğurtsun, ben de ayranım

***
Demet Akalın:
-Bu akşam Samsun'a gidiyorum selami abi.
Selami Şahin:
-Peki ben n'olucam?
Demet Akalın:
-Siz de gelin.
Selami Şahin:
-A aaa ben gelin olmam. Damat olurum.

***
Televoleci:
-Selami Bey, mübarek Ramazan ayındayız...Seyircilerimize orucunuzu neyle açtıgınızı söylerseniz belki biz de o şeyden feyz alır, onla açarız...
Selami Şahin:
-Anahtarla...

***
Sunucu:
-Programımıza neşe kattınız Selami Bey..
Selami Şahin:
-Neşe mi? Neşeeee, nerdesin? Yoo, Neşe'yi getirmedim ben.

***
"Ben kadına el kaldırmam, ayak ile idare ederim."

***
-Öyle değil mi Selami?
-Bakayım bir (saate bakılır), evet öğle...

***
Selami Şahin:
-Şarkıyı söylemek istediğinizden emin misiniz?
Konuk:
-Evet eminim.
Selami:
-Aa Emin'miş ben de Selami, memnun oldum.

***
-Ne alırsınız?
-Cappucino var mı?
-Var.
-Peki pencerecino?

***
Ben çiçekleri severim ama çi'sini çıkarırsak!.

***
Selami Şahin bir programda eşi hakkında konuşmaktadır:
-Benim karım bir tane ama içince iki tane.

***
-Peki eşiniz kızdımı bu duruma?
-Eşim kızdı ama artık değil!

***
Konuk: Hatay'lıyım...
Selami Şahin: Ben Hatay'ı affetmem!..

***
"Bir telefonum var, bir tane daha alırsam iki olur..." (Bir izleyicinin yayına telefonla katılması üzerine)

***
"Mumya Firarda'nın çekimleri nihayet bitti. Sinekti, böcekti, yo yoo, bit'ti!.."

***
"Bana bir gün birisi dedi ki, Selami bey sizin eşiniz yok. Ben de dedim ki yoo benim eşim var hatta 3 tane de çocuğum var..."

***
Selami Şahin: Geçen gün Rahim'le karşılaştım...
Seher Dilovan: Hangi Rahim?
Selami Şahin: Bismillahirrahmanirrahim!..

***
"Horon değil horyirmi bile oynarım..."(İsmail Türüt'ün "Horon oynayabilir misin?" sorusu üzerine)

***
"Polis sizi çalarken yakaladı mı hiç?" (Orkestrada enstrüman çalanlara soruyor)

***
"Arkadaşlar, buraya bir süpürge alalım, kurtlarını döktü de bayanlar..." (Oynayan kadın seyircileri kasıtla)

Hiç yorum yok: