Salı, Kasım 22, 2005

Alternatif Çıkma Teklifleri


ben acıların çocuğuyum modeli:
-meltem benimle çıkar mısın?
-hayır salak
-tamam meltem şimdi git ve beni yanlızlığım ile yanlız bırak

kıvrak modeli
- meltem benimle çıkar mısın, misal iki biletim var ateşlerin dansı'na?
- hayır salak
- aa şimdi hatırladım, hülya'ya söz vermiştim... öteki sefere inşallah...

tehdit eden modeli
- meltem benimle çıkar mısın?
- hayır salak
- e o zaman ben gidip hülya'ya bi sorayım...

anlamaz modeli
- meltem benimle çıkar mısın?
- hayır salak
- o zaman, aşkım, ilk olarak ateşlerin dansı'na gidelim mi...
- geri zekalı mısın nesin ya, hayır dedim...
- tamam önlerden almaya çalışırım... yemek de yeriz di mı hayatım, show'dan önce...
- harbiden salaksın ya, sana adımı söylediğime inanamıyorum...
- evet aşkım ya, ismin çok güzel...

güner ümit modeli
- meltem benimle çıkar mısın?
- kesinlikle hayır.
- kesinlikle hayır dediniz kaybettiniz, puanlar kırmızı masaya..

bir başka güner ümit modeli
- meltem benimle çıkarsın mı ?
- bilmem.. sence çıkar gibi duruyomuyum ?
- valla galiba çıkarsın.. ama emin değilim.. hadi bi açıklık getir şu konuya
- hayır salah hayıııııııır !
- bunu evet olarak kabul ediyorum
- sertan bu kadar salak olmayı nerde öğrendin ?
- her gün 1 saat çalıştım düzenli.. çok zor olmadı..
- hmmm

şartlanmış model
-meltem benimle çıkar mısın?
-tabi neden olmasın
-sen kaybettin kızım, seni sevmiştim halbuki
-???

redden sonra karizmayı çirkefleşmekte arayan model
-meltem benimle çıkar mısın?
-hayır salak
-ben seni deniyordum zaten..kabul etseydin üstüne beton dökerdim senin..

espritüelim ben modeli
-meltem benimle çıkarmısın?
-hayır salak..
-peki sen asansörle çık ben yetişirim

oha artık modeli
- meltem benimle çıkarmısın?
- hayır salak..
- tamam boşanıyoruz o zaman.

psikolog modeli
- pelin benimle çıkar mısın?
- hayır salak.
- tabii, sana hak veriyorum. daha önceki ilişkilerinde yüreğine aldığın yaralar seni korkutan. sanırım biraz zamana ihtiyacın var. lütfen biraz düşün.

iyimser model
-burcu benimle çıkar mısın
-hayır
-ama asla demedin
demek ki hala umut var?
-???

ulaşamadığı ete mundar diyen kedi modeli
-fatmagül benimle çıkar mısın?
-hayır!!!
-aman zaten sen de kendini bulunmaz hint kumaşı şanıyosun çillisin,çirkinsin ıyyyy

bir arkadaş ortamında ise
- meltem benimle çıkar mısın ?
- hayır salak.. !
- peki, kaçta alıyım seni o zaman ?
- ulan çıkmam dedim..
- peki saat 8 de görüşürüz aşkım..

diğer bir arkadaş ortamında ise
-benimle çıkar mısın meltem?
+hayır
-hahah... bir an için benimle gerçekten çıkabileceğin ihtimalini düşündün değil mi? itiraf et?

vede diğerleri
-benimle çıkar misim meltem?
+hayır
-olm ben size dedim anlar dalga geçtiğimizi diye

- benimle çıkar mısın meltem?
+ ahh, elbette hayatım...
- adisin meltem! şurada iki satır karizma yapacaktım, içine ettin!!

- gerçek misiniz?
+ yuh... bu devirde?
- en iyi bunu bulabildim...
+ olmamış ama.
- ne yani benimle çıkmaz mısın?
+ hah hah hayyy... gülünç olma.
- peki o zaman... eee... ben duman'ın vokalistini tanıyorum.
+ eee?
- tamam... bi saniye... başka bi tane buliym... hah! ateşiniz var mı?
+ yemezler...
(dış ses): rocco! gel evladım hadi gidiyoruz...
+ neyse ben gideyim.
- ne?! rocco mü?! ama şey... seviyeli bi sohbete ne dersin?

türk filmi modeli:
-meltem benimle çıkar mısın?
-hayır abuzer!
-bir gün karşına çıkıçağım diyeceğim ki fakir ama onurlu bir genç vardı... anlıyo musun!
-tabiiii

romantik model:
-meltem benimle çıkar mısın?
-olmaz berke!
-oysa pembe panjurlu evimizde, gece pencereden yıldızları seyrederek bir ömür geçirmek isterdim seninle...
-bak seeen...

- meltem biliyorum benden önce 20 kişi sordu ama...
- hayır!
- hata ediyorsun, ben olsam benle çıkardım.
- zaten senle ancak senin gibi bi moron çıkar çevdet.
- meltem, bence sen erkekten anlamıyorsun.

yalancı model
-baba nooldu ne dedi kız?
-abi şimdi gittim başladı aşk meşk duygusal duygusal konuşmaya, yok bana çok değer veriyormuş, yok bağlanmaktan korkuyormuş... beni de bilirsiniz gelemem öyle ince muhabbetlere. "yürü kızım"
dedim. naza çekiyo iste...
-o zaman bitmiş o iş abi, kız hasta..
-yok baba istemem artık zaten soğudum birden.

-meltem .. bişi söyliycem.. seni seviyorum
-ay.. memet olmazki biz arkadaşız
-ben çıkalım demedimki zaten

önce kalabalık bir ortama gidilir hatun ile birlikte orada ;
-meltem benimle çıkar mısın?
-hayır salak!
-ya kızım yeter yaaa çıkmıyorum iste, bıktırdın 3 aydır çık - mı -yo -rum seninle zorlamı yani.(bu kısım
bağırarak ve gerçekten sinirlenmiş bir şekilde söylenir).

iki samimi arkadaş yolda efendi efendi yürümektedir. erkek kişi birden patlar:
- meltem benimle çıkar mısın? aşığım sana!
+ [dumur!] ne? eheh.. şaka yapıyorsun değil mi, ciddi değilsin?
- [reddedildiğini anlayan bahtsız genç] ee.. oo.. tabii canım. haha, ciddi mı sandın? haha.. ben aşık olmam ki robotum ben. yok duygularım.

- meltem benimle çıkar mısın?
+ hayır.
- hayır deyişine bayılıyorum. ee, benimle çıkacak mısın?
+ hayır!
- süpersin ya. şu 'hayır' deyişini duymak içın ölene kadar sorarım valla bu soruyu eheh..

cafe ortamında er kişi hoşlandığı kızın masasına gider ve olaylar gelişir...
-meltem benimle çıkar mısın?
-hayır salak!
(er kişi masaya elini vurur ve hızla kalkar, tüm cafe nin bakışları üzerlerindeyken..)
-aldıracaksın o çoçuğu dedim sana!!
-ha?, ney?!, ama??! ne çoçuğu... (kız kimi inandırsın artık o ortamda...)
(er kişi hızlı adımlarla uzaklaşır..)

yeşilçam üstü az hollywood modeli:
- hülya benimle çıkar mısın?
- ama ediz nasıl ölür? ben zengin bir kızım sen ise fakir? bu imkansız bi aşk kuzum?
- nolcak lan, arwen aragornla çıkıyo ya... o daha imkansız.
- oha ediz ne kadar kültürlüsün, yoksa çıksam mı acaba?
- hadi lennn!!


Hiç yorum yok: