Cumartesi, Mayıs 27, 2006

Repliklerdeki Fark




Amerikan:a
Türk:t



a: Hey dostum burda bir problem mi var ?
t: Noluyo lan burda ?

a: Nasıl gidiyor mike
t: Nabıyon lan

a: Korkarım seni öldüreceğim
t: Salavat getir lan

a: Oov dostum hiç cool olmamışsın
t: Bu ne lan g.tüme benzemişsin

a: Hey steve , neden kendine bir içki koymuyosun
t: La Süleyman , kap iki bira gel bakim hemen

a: Lanet olsun sana Christine !
t: Allah belanı versin Nurcan !

a: Oh , Tanrım !
t: Rabbiiiim !

a:Tanrı aşkına Brad kes sesini artık.
t:Allah'ım sabır ver, sus lan yeter!

a:Aman Tanrım şimdi napıcaz.
t: Hass*ktir mıçtık.

a:Help me please..
t:Baksana lan !!

a: Ne derler bilirsin Jack , hayat beklenmedik sürprizlerle doludur
t: Valla oğlum bi söz var hani , kaderde varsa düzülmek neye yarar
üzülmek

a1: Dante nin bu kitabını okudun mu Micheal
a2: A evet , gerçekten edebi değeri olan bir çalışma

t1: Abi Da vinci şifresini okudum süper
t2: Lan bırak ! İyice entel dantel oldun başımıza

a:Hey jery gel pizza ye dostum..
t: Jery gel lan buraya mis gibi menemen yaptık

a: FBI.. Bir kaç soru sorabilir miyim?
t: Polisim ben nerdeydin lan dün eşek?

a: (ses çıkarmadan el işaretleriyle) sen oraya sen buraya sessiz bir
şekilde..
t:Dalıyoruz haydaaaaaaaaa !!!

Hiç yorum yok: