Perşembe, Aralık 06, 2007

Saffet Soykal 3




Kıbrıs da Kanal T'de program sunan Saffet Soykal isimli abimizin yeni internete gelen vukuatlarından biri.
Ayrıca Saffet abimizle yapılan röportaj da şu şekilde:

Saffet Abi halinden hem mennun hem yine şikayetçi. Rejinin duymadığı sesini Türkiye'nin duymuş olmasından mutlu. Ama ne kadar bağırsa da hala yayın akışına uyulmamasından şikayetçi:

"Hiç böyle sinirli değilim, neşeli bir insanım ama bazen kendimi tutamıyorum

Ama bir kere söylediğimde yapılsın isterim, bir daha bir daha bir daha söyleyemem..

Bir bekletilmekten hoşlanmıyorum, bir de yayın akışına uyulmamasından.

Rejide işler hiç düzelmedi. burası başı boş kalıyor.

Ayrılmayı çok düşündüm, ama Rauf Denktaş benden rica etti. 'Bunu yapabilen başka kimse yok, sen devam et' dedi.

750 milyon maaş alıyorum, benzin parama gidiyor. Arabamın yıpranması da bana kalıyor.

Türkiye'den teklif gelirse çalışırım.

Türkiye'de videolarım izlenmeye başlayınca şöhret oldum. Herkes beni arıyor, mailler atıyor, hiç görmediğim kadar ilgi görüyorum artık. Benim gibi açık sözlü konuşan yok."

Hiç yorum yok: