Cumartesi, Nisan 28, 2007

Aşk Esprileri (Yazı)


♥ ilk görüşte askı anlıyorumda ömür boyu birinin süratına bakan iki kişi arasında aşk bir mucizeden başka birşey değil !!! Bill Cosby

♥ Aşk karşındakini bulunmaz Hint kumaşı sanmanla sersemin teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır.

♥ Ben ona baktım, o bana baktı, şimdi dört çocuğa bakıyoruz.

♥ Dokuz kere sev, onuncu olayım, Gerçekten sev, sonuncu olayım.

♥ Erkekler belediye otobüsü gibidir. Birini kaçırırsan beş dakika sonra öbürü gelir.

♥ Ona kalbimi verdim saklaşın diye, salak buzdolabına koymuş bozulmasın diye.

♥ Düşen bir yaprak görürsen, Beni hatırla sevgilim, Biliyorsun seni ben Sonbaharda sevmiştim. İmza: Çöpçü Rıza

♥ Aşkım seni seviyorum! Ama parayı daha çok... Lakin paranın ne önemi var, mühim olan miktarı!

♥ Erkekler neden evlenemiyecekleri kanının peşinden koşarlar? Köpeklerin kullanamayacakları otomobillerin peşinden koşmaları gibi.

♥ Sana sarılmayı o kadar çok seviyorum ki. Çünkü o sırada yüzüne bakmam gerekmiyor.

♥ Sen likör gibi tatlı, tekila gibi çarpıcı, viski gibi asil, konyak gibi sıcak, şampanya gibi özel, şarap gibi tutkulu, malibu gibi egzotik, kokteyl gibi muhteşemsin.

♥ Bir köpek ile bir erkek arasında ne fark vardır? Köpek sadece halıyı kirletip mahfeder, erkek ise tüm yaşamını mahfeder.

♥ Vefasız sevgilim alzheimer hastası bile senin kadar çabuk unutmaz peş...

♥ Kalbimde yaşıyorsun ama kiranı vermiyorsun. Not: Ev sahibi en kısa zamanda onunla evlenmezsen seni kapı dışarı edecekmis.

♥ Sabahları kahvaltı yapmıyorum çünkü seni düşünüyorum. Öğlenleri yemek yemiyorum çünkü seni düşünüyorum. Gece olunca uyuyamıyorum çünkü açım.

♥ Eline almış bir çiçek sevecek sevmeyecek. Ah, koca sersem çiçek nerden bilecek.

♥ Deprem gibi girdin gönlüme, fay hattı çizdin beynime, enkazlar bıraktin kalbimde, artçılar hala devam etmekte.

♥ Aşk elmayı yemekle başlar, ayvayı yemekle biter.

♥ Bütün kızlar çiçek olsun, arı olmazsam namerdim.

♥ Bizi çekemediler, halat koptu canım.

♥ Allah'ım !! Kendim için birşey istemiyorum, sadece anneme elma yanaklı, bal dudaklı, sütun bacaklı bir gelin nasip eyle.

♥ Deli gibi sevdim, manyak gibi evlendim.

♥ Kızlar artık beyaz yatlı prenslerini bekliyorlar.

♥ Aşık olup ızdırap çekeceğime, nezle olup burnumu çekerim.

♥ Para için evlenme, borç almak daha hesaplıdır.

♥ Seni sevecektim kıskanacak el üstünde tutacaktım kendimi sana sevdirecek bana bağlayacaktım ip koptu

♥ Bataryası zayıf hayallerimizin kapsama alanı dışında kalan kesimlerine şebeke hatası nedeniyle ulaşamadık şimdi yüreğimde full çeken hattımla seni seviyorum.

♥ Kalbim senden çektiğini ABD üsame bin ladinden çekmedi. Yüreğimin teröristi dünya birleşse seni yok edemez. Akıbetim ikiz kulede olsa yine seni seveceğim.

♥ Seni sevdim seveli başım belada seni düşünürken uyuya kaldım helada

♥ Şekerden evimiz tuzdan hayallerimiz vardı. Ne yazıkki dün yağmur yağdı.

♥ Bunu iyi belle Cehennem buz tutuncaya kadar seni seveceğim

♥ Aşkımızın suya düşeceğini bilseydim balık olurdum.

♥ Aşıka bağdat sorulmaz. İmza: BUSH

♥ Fazla mendiliniz varmi, aşık olmuşumda!

♥ Karayollarında değil, senin kollarında öleyim.

♥ Hey garson! bana kalbim kadar yanık döner, düşüncelerim kadar karışık bir salata, açılarım kadar köyü bir kahve getir.

♥ Karın olmak istiyorum karın, Ey benim kardanadamım.

♥ Derstleşmek istiyorsan 1'i tuşla, birine sarılmak istiyorsan 2'yi tuşla, eğlenmek için 3'ü tuşla, hepsini istiyorsan benim numaramı tuşla.

♥ Sen kadayıf kadar tatlı, lahmacun kadar sıcak, çığ köfte kadar yakıcı, dolma gibi çekici, bulgur gibi asıl ve içli köfte kadar dayanılmazsın.

♥ Sevgilim, seni tv kumandaşından, futbol topundan, pazar gazetesinden çok daha fazla sevdiğimi söylemişmiydim.

♥ Aşıka bağdat sorulmaz, anında korkup tüyer.

♥ Aşk dolmaya benzer, iyi sarılmazsa pişerken dağılabilir.

♥ Sevgilim duygularım vişne kaymak yanı karmakarışık.

♥ Aşk bir deniz bense önün engin sularında dibe çökmüş bir keriz.

♥ Sevgilim sensiz gözlerim hiçbirşeyi görmüyor. Seninle olunca da gözlerim senden başkasını görmüyor.

♥ Aşkın mideme vurdu, beni ne yar paklar nede dost, beni paklayacak olan bir ayran iki de tost.

♥ Ruhum benim, her gece gel bekliyorum seni o selvinin altında, İmza:Mezarcı Mahmut.

♥ Aşkın bahardı bülbüller vardı da... Hangi salak kafesin kapsını açık bırakti.

♥ Artık bu solan bahçede bülbüllere yer yok. Bülbülleri ön bahçeye aldılar. Buraya marul ekecekler.

♥ Nasıl geçti habersiz o güzelim yıllarım. İnsan bi haber verir burada boşunamı bekledik.

♥ Aşk bir otomobil gibidir yedek parçaları sürekli değişir.

♥ Üzüm gözlü elma yanaklı kiraz dudaklı pirasa saçlı sevgilim. Seni çok özledim. İmza : Manav Osman

Hiç yorum yok: