Cumartesi, Kasım 04, 2006

Avrupa Birliği (yazı)



Yıl 2050. AB Komisyonu Başkanı
odasında otururken, yardımcısı içeriye heyecanla
girer:

-Efendim, Türkiye tüm isteklerimizi yerine
getirdi. Onları AB'ye alacak mıyız?

AB Başkanı:

-Yok canım, henüz olmaz. Git, duyur, Tüm
Türkiye İngilizce konuşacak, Türkçe'yi
yasaklıyorum.

-Efendim onu 5 sene önce yaptılar. Hatırlamıyor
musunuz?

-O zaman söyle Kıbrısı
versinler..

-Efendim onu da 40 sene önce verdiler zaten...

-O zaman söyle güneydoğuya özerklik
versinler.

-Aman efendim, Türkiyede güneydoğu mu kaldı,
2020'de bağımsız devlet oldu
ya orası zaten.

-O zaman söyle (sözde)ermeni soykırımını
tanısınlar.

-Efendim, sadece ermeni değil, Pontus, Yunan,
Bulgar, Rus, Ukrayna, Moldova soykırımını bile
tanıdılar, hatta Çanakkale savaşından dolayı
İngiliz, Avustralya, Yeni Zelanda soykırımını bile tanıdılar ya..
asıl unuttunuz.

-Hmm. O zaman söyle, kokoreç
yasaklansın.

-Aman efendim, onu yemeyi 2007'te bıraktılar.

-İsa aşkına, ya ne bileyim? Kınayı yasaklayın,
yakamasınlar.

-Ooooo. Beyefendi.Onu da çoktan
bıraktılar.

AB Başkanı düşünüp taşınır
ve;

-EEEE...DAĞITIN O ZAMAN AVRUPA BİRLİĞİ'Nİ...

Hiç yorum yok: