Cumartesi, Mart 25, 2006

Şeytan İsyanlarda




Birinci kişi: Hadi oğlum kır artık şu şeytanın bacağını
İkinci kişi: Kırayım değil mı abı?
Şeytan: Has... durduk yere niye bacağımı kırıyorsun manyak mısın sen?


Hakim: Neden öldürdün evladım?
Sanık: Aklımı şeytan çaldı efendim
Şeytan: Valla bir şeyden haberim yok, hem herifte akıldan eser yok hakim bey.


Kadın: Neden aldattın beni?
Erkek: Şeytana uydum hanım
Şeytan: Hadi ordan sapık, kadını görünce salyaların aktı, benim alakam yok


Adam: Şeytanınız bol olsun beyler!
Şeytan: Yoksa koyun gibi beni de mi çoğalttınız?


Anne: Oğlum, oynama babanın tüfeğiyle şeytan doldurur.
Şeytan: Yok bacım karışmam ben. Enişte elletmiyor.


Adam: Heeyt! Kırdım olum şeytanın bacağını... Büyük ikramiye...
Şeytan: Birader, bizim oğlanı tartaklamışsın diye duyduk. Uyar mı lan racona!!!


Adam: Ooo okeye kaptırmışınız, şeytanınız bol olsun.
Şeytan: Hilmi abı, yan masadayız biz abı... Kalabalık gelince biz de iki el atalım dedik.


Öğretmen: Neden kopya çektin çocuğum?
Öğrenci: Şeytan işte hocam
Şeytan: Dün PC başında chat yapan bendim değil mi çocuğum?


Kadın: Bu saate kadar nerdeydin?
Erkek: Şeytana uyup içeyim dedim
Şeytan: Yattığın hatunu da söyle yiyorsa...


Kadın: Şeytan aldı götürdü satamadan getirdi
Şeytan: Seni de götürsem mı acaba?


Polis : Şöyle bakayım yavrum neden merdivenlerden ittin bu çoçuğu..
Çocuk : Şeytan dedi ki vur bitane..
Şeytan : Oldu.. Gözlerim doldu çoçuum..


Komşu : Şeytan kulağına kurşun bizim beyin kuyumcu işleri çok iyi gidiyor..
Şeytan : Yok ablacım sağol küpe düşünmüyorum henüz


Kız : Aman Ayla bırak Allah aşkına Şeytan görsün önün yüzünü..
Şeytan : Yapmayın kızlar korkarım ben


Erkek : Oğlum bak bu kızda şeytan tüyü var..
Şeytan : Elimi sürdüysem şerefsizim

Hiç yorum yok: