Salı, Aralık 20, 2005

Bir Kelime - Bir İşlem Diyalogları



Sunucu: " Evet, bakalım yarışmacılarımız hedef sayımız olan 254'e ne kadar yaklaşabilmişler? "
1. yarışmacı: "10 yaklaşık"
2. yarışmacı: "8 yaklaşık"
3. yarışmacı: "işlem tamam"
- "Evet, sabri be işlem tamam diyor, buyrun sabri bey."
- "9 çarpı 9 eşittir 81, 81 çarpı 5 eşittir ikiyüzkırk, ikiyüzkırk artı .."
- "Bir saniye sabri bey,81 çarpı beş 405 eder"
- "Ha siktir"
- "Eh siz de az angut değilmişsiniz sabri bey, kelime ile devam ediyoruz"


Sunucu: "evet, bakalım kelime turunda yarışmacılarımız neler yapmış"
1. yarışmacı: "5 harfli"
2. yarışmacı: "6 harfli"
3. yarışmacı: " 12 harfli"
- "Evet buyrun sabri bey, duyalım 12 harfli sözcüğü"
- "Kütbülüdübük, ü joker"
- "Oha sabri bey, kıçınızdan mı uydurdunuz bu kelimeyi ? Bakın sayın juri üyemiz de yok böyle bir olay diyor"
- "Küçükken ninem ketelek yaptığında içine koyardı, ot bu ot"
- "Sözlükte yok sözlükte !"
- "Koyayım sözlüğünüze"


Sunucu: "Evet, bakalım işlem turunda yarışmacılarımız neler yapmış"
1. yarışmacı: "5 yaklaşık"
2. yarışmacı: "6 yaklaşık"
3. yarışmacı: "1 yaklaşık"
- "Peki buyrun sabri bey, gösterin marifetinizi."
- "Sekiz çarpı dört otuzdört, otuzdört çarpı 4 faktöryel eşitt..."
- "Faktöryel olmaz sabri bey, biz öyle bir işlem bilmiyoz"
- "Kafanıza koyayım ben sizin"


Sunucu: "sabri bey, buyrun alalım kelimenizi:
Yarışmacı: "Ebeninki, 8 harf"
Sunucu: "Yuh senin kalıbına, terbiyesizin evladı seni!"


Sunucu: "Sabri bey kelimeniz kaç harfli? "
Yarışmacı: 6
Sunucu : Hemen alalım efendim, jürimizin huzurunda.
Yarışmacı:Orospu
Sunucu: Ne diyon sen ya?
Yarışmacı: Orospu dedim efenim, duymadınız mı?
Sunucu: Bana mı diyosun sen yani onu?
Yarışmacı: Evet, soruyu sen sordun. cevabı da orospu işte!
Sunucu: Bi siktir git sabri bey


- Evet, alalım cevapları.
- 7 harf
- 8 harf
- 47 harf
- Yuh artık valla mı? Nedir kelimeniz?
- Çekoslavakyalılaştıramadıklarımızdan mısınız?
- E bu nasıl oluyo hepsi joker?
- Benim ben Sabri tanımadın mı?
- Hee anguttun di mi sen pardon... İşlemle devam ediyoruz.


- Evet hadef rakamımız 183 idi.. sonuçları alıyoruz.. Ali bey?
- 2 yaklaşık...
- Sabri bey?
- 19 yaklaşık..
- Ah sabri bey ah.. Evet hilmi bey?
- Eeüü.. Benimki şey.. 416 yaklaşık olüyür ama daha devam ediyorum kafamdan..
- Breh breh breh.. Siz devam edin..


- Bakalım yarışmacılarımız 587'ye ne kadar yaklaşmışlar?
- 2 yaklaşık
- 1 yaklaşık
- çok yaklaşık
- Açık konuşun lütfen
- Ehem... 48 yaklaşık
- Defolun gözüm görmesin


- Jürimize soralım bakalım, "gudik" kelimesini kabul edebiliyor muyuz?
- Evet efendim, bazı yörelerimizde killi toprağa gudik denir, doğrudur.
- Yok yav, gudik diye ben onu demediydim, ağzı götü bir olana, puştluk yapana denir gudik!


- Evet, duydunuz çanın sesini..yanıtları alayım..
İsmet bey?
- 4 yaklaşık sonuç..
- Hmmm, nuriye hanım..
- 2 yaklaşık sonuç..
- Vahdettin bey?
- Maymuncuk!...
- Siz az önceki kelime sorusunu anca çözmüşsünüz, bravo..
- Ehe evet, pek yaklaşamadım ben..


-Evet efendim işlem ile devam ediyoruz. İşte sayılarımız..
(Sayılar ekrana gelir)
....
-Süremiz doldu efendim, cevapları alayım; Ali bey?
-1 yaklaşık
-Veli bey?
-3 yaklaşık
-Sabri bey?
-0.5 yaklaşık!
-...?!?
-Olm Ali nasıl koydum ama sana!
-Ohmm, efendim lutfen kendi aramızda konuşmayalım; Sabri bey cevabınızı alayım, zira tüm stüdyo merak ediyor 0.5 yaklaşığı nasıl bulduğunuzu..
-1 bölü 2 eşittir 0.5; artı Ali bey'in çözümü, oldu mu size 0.5 yaklaşık..
-Allah sizi başımızdan eksik etmesin Sabri bey..


*-M, f, u, s, t... Son harf için seçiminizi yapın Sabri bey..
*-A!
*-??? Hayır Sabri bey, sesli ya da sessiz harf olarak seçim yapacaktınız ama siz nokta atış yaparak yarışmada yeni bir çığır açtınız! Bravo yani, ırzına geçtiniz yarışmanın..
*-Ama ben Mustafa yazacaktım..
*-Allah sizi başımızdan eksik etmesin Sabri bey..
*-İkinci "a" harfi de joker..


-Kemal bey sonucu bulabildiniz mi?
-Maalesef sonuç yok
-Siz ziya bey? Sorsam mı ki?
-Tam sonuç ehehe
-E buyrun o zaman alalım sonucu
-eee 928 bölü 2 eşittir 464...464 eksi 25...
-Ziya bey napıyorsunuz siz?
-Çığır açıyorum yarışmada tersten gidiyom...Tümdengelim hesabı!
-Kemal bey sekiz puan daha alıyor ve arayı açtıkça açıyor
-Ama sonuç doğru yav!
-Reklam girelim
-S.kerim reklamınızı iki saattir ayaktayım zaten toynaklarım sikildi
-Reklam al reklam al!!
-Puanımı verin ibneler!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hocam eline agzina saglik gulmekten oldum bittim.. bravo.. devamini bekliyoruz..