Cumartesi, Kasım 19, 2005

İşe Başvurmanın Böylesi


Fransa McDonald's personel danışmanlığı yapan DHR firmasına yapılan 'gerçek' bir iş başvurusu.

1- Adınız Soyadınız :
Herve JANCQUEUR

2- Yaşınız :
28

3- Şirketimizdeki hangi pozisyon için başvuruyorsunuz?
Mümkünse yatay bir pozisyon için. Eğer daha ciddi bir cevap istiyorsanız, ne iş olsa yaparım. şart öne sürebilecek durumda olsaydım, burada olmazdım.

4- Düşündüğünüz ücret :
Yıllık 800 bin Frank maaş artı şirketin yüzde 3 hissesi. Eğer bu mümkün değilse,siz bir ücret önerin, ben size evet yahut hayır diyeyim.

5- Eğitiminiz :
Var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6- Son İşiniz :
Sadist bir şefin deneme tahtası olmak.

7- Son ücretiniz :
Hak ettiğimin çok altında.

8- Önemli başarılarınız :
Arakladığım kalemlerden muhteşem bir koleksiyonum var; evde sergiliyorum.

9- İşten ayrılma sebebiniz :
Bakınız soru 6

10- Size ulaşabileceğimiz saatler :
Fark etmez.

11- Çalışmak istediğiniz saatler :
Pazartesi, salı ve perşembe 13.00-15.00 arası.

12- Öne çıkan özellikleriniz var mı ?
Olduğunu söyleyenler var . Ama bunu bir fast-food'da değil de,daha romantik bir yerde konuşsak......

13- Şimdiki işvereninizle görüşebilirmiyiz ?
İşverenim olsa burada olmazdım dedim ya....

14- Fizik durumunuz 20 kilogramdan fazla taşımanıza engel mi ?
Belli olmaz, ne taşıdığıma bağlı...

15- Otomobiliniz var mı ?
Evet, ama soru yanlış sorulmuş. ''Çalışır durumda bir otomobiliniz var mı?'' diye sorsaydınız, cevabım farklı olurdu.

16- Daha önce bir yarışma veya bir madalya kazandınız mı?
Madalyam yok ama lotoda iki kere 3 tutturdum.

17- Sigara içiyor musunuz ?
Otlanacak bir enayi bulabilirsem.

18- Beş yıl sonra ne yapmayı hayal ediyorsunuz ?
Bana tapan, zengin bir top modelle Bahama Adaları'nda yaşamayı. Bir yolunu bulursam bunu beş yıl beklemeden de yapabilirim.

19- Yukarıdaki bilgilerin doğruluğunu taahhüt ediyormusunuz ?
Hayır, ama sıkıyorsa aksini iddia edin.

20- Sizi bu başvuruyu yapmaya iten gerçek sebep nedir ?
Birbiriyle tutarsız iki cevabım var:
* İnsan sevgisi,hümanizm ve tüketicilerin iyi beslenmesine katkıda bulunma arzum.
* Gırtlağıma kadar borca batmış olmam..

Sonuç : Herve Jancqueur işe alındı..

Hiç yorum yok: